رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، از تشکیل تعداد 50 فقره پرونده احتکار کالا در استان خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، جعفرصادق اسکندری در جمع خبرنگاران گفت: در راستای نظارت و بازرسی از انبارهای کالاهای اساسی و سردخانه ها در استان 50 فقره تخلف محرز و تشکیل پرونده گردید.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی 50 فقره پرنده متشکله تخلف احتکار در استان جمعاً بیش از 78 میلیارد ریال می باشد و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اظهار کرد: از 50 فقره پرونده احتکار 18 فقره مربوط به شهرستان ارومیه به ارزش بیش از 48 میلیارد ریال می باشد و 32 فقره به ارزش بیش از 30 میلیارد ریال مربوط به شهرستان ها می باشد.

وی افزود: تا پایان دی ماه سالجاری تعداد 3 هزار و 293 مورد بازرسی از مراکز انبار و سردخانه صورت گرفته که از این تعداد 117 مورد منجربه تشکیل پرونده احتکار گردید.

اسکندری بیان کرد: عمده تخلف واحدهای مذکور با عناوین احتکار، عدم اعلام موجودی، گرانفروشی و ... می باشد که ارزش ریالی پرونده های متشکله 794 میلیارد ریال می باشد که جهت رسیدگی نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

وی در پایان افزود: سامانه 124 بازرسی و نظارت 24 ساعته آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی درخصوص گرانفروشی، احتکار، کم فروشی، عدم صدور فاکتور، تقلب، عدم درج قیمت و ... می باشد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.