مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت:پشت پرده برخی کالاهای قاچاق، تخریب فرهنگی جامعه است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام ناصر خدایاری در شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر امام جمعه  ارومیه برگزار شد افزود: قاچاق بسیاری از کالاهای که از مرز وارد کشور می شود تنها با هدف ضربه زدن به اقتصاد نیست بلکه دارای منافع فرهنگی با هدف تخریب جامعه ایران انجام می شود.

حجت الاسلام خدایاری با اشاره به اینکه مسئله حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی آن یکی از معضلات اصلی جامعه است تصریح کرد: برای رفع مشکلات مناطق حاشیه نشین همه ارگان ها باید وظایف خود را به خوبی انجام داده و تنها یک ارگان را مسئول پیشگیری و حل آسیب های اجتماعی این مناطق ندانند.

وی ادامه داد: مناطق حاشیه نشین جز مناطق مستعد برای بروز آسیب های اجتماعی هستند به این منظور برنامه های مختلفی برای آموزش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دستور کار  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.  

حجت الاسلام خدایاری با تاکید بر اینکه اهداف کشور را باید با توجه انتظارات خود از انقلاب ترسیم کنیم خاطر نشان کرد: باید بدانیم انقلاب از ما چه می خواهد و ما چه کار های برای رشد و توسعه همه جانبه انقلاب در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی انجام داده ایم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه هنوز آن طور که باید موفق به جامعه سازی اسلامی نشده ایم اظهار کرد:باید در کنار بزرگ نمایی خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی به اهداف کیفی و فرهنگی نیز توجه جدی شود چرا که دشمن با جنگ نرم و از طریق  جنگ فرهنگی در صدد ضربه به انقلاب است.

حجت الاسلام خدایاری  ادامه داد: باید با توجه به شرایط اجتماعی و اقتضائات انقلاب اسلامی توجه به نیروی انسانی را جز اولویت ها قرار داده و باید اهداف بلند مدت انقلاب را درست تر ترسیم کنیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.