معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: معضل قاچاق دام دغدغه اصلی مسئولین استانی است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علی مصطفوی در شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد افزود: در ماه های اخیر قاچاق دام از استان مسئله  و دغدغه اصلی  مسئولین استانی بوده و با پیشگیری های انجام شده در ماه جاری میزان قاچاق دام کاهش یافته است.

مصطفوی با اشاره به اینکه کمیسیون مبارزه با کالا و ارز در آذربایجان غربی با حضور 23 دستگاه و به ریاست استاندار برگزار می شود تصریح کرد: طبق دستور این کمیسیون بازرسی های کالای ورودی استان افزایش یافته و از ورود هرگونه دام بدون داشتن مجوز از دامپزشکی برخورد می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و  اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: برخورد با مسئله قاچاق نباید منوط به مرزها باشد باید از خرید و فروش کالای قاچاق در بازار نیز جلوگیری شود.

وی در خصوص اقدامات استانداری آذربایجان غربی در برخورد با آسیب های اجتماعی خاطر نشان کرد: از سال گذشته استانداری در 10 محله ارومیه دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی با اعتبار 3 میلیارد تومان باهدف کمک به شناخت آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آسیب هایی همچون طلاق،اعتیاد و سرقت تاسیس کرده است.

مصطفوی با اشاره به برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف ایجاد روحیه به مردم و نابودی نقشه های استکبار جهانی؛ تاکید کرد: استانداری آذربایجان غربی نیز همچون سایر دستگاه های برنامه های ویژه برای جشن چهل سالگی انقلاب دارد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.