به گزارش ایرنا، تیم سردار بوکان در هفته هفدهم از این دوره از رقابت ها عصر امروز /دوشنبه/ در ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الاانبیای این شهرستان توانست با 2 گل میهمان خود را با شکست بدرقه کند و به دومین پیروزی خود در مرحله برگشت این رقابت ها دست پیدا کند.
نیمه نخست این بازی را سردار طوفانی آغاز کرد و توانست در دقیقه 20 بازی نخستین گل این بازی را توسط مهاجم خود علیرضا صبوری وارد دروازه ایرانجوان بوشهر کرده و نیمه اول را با همین نتیجه به رختکن رفت.
در نیمه دوم حملات تیم سردار افزایش یافت و سرانجام در دقیقه 65 بازی با خطای دفاع تیم میهمان در محوطه جریمه داور نقطه پنالتی را نشان داد که علیرضا صبوری توانست دومین گل خود را وارد دروازه ایرانجوان بوشهر کند.
تیم سردار بوکان با این برد و کسب 17 امتیاز توانست تا جایگاه نهم جدول خود را بالا بکشد.
به گزارش ایرنا، این برد، دومین برد تیم فوتبال سردار بوکان با داریوش هرمزی سرمربی جدید این تیم است که در فصل جاری لیگ دسته 2 باشگاه های کشور رقم خورد.
هم اکنون سردار بوکان در این رقابت ها دارای 9 مساوی، چهار باخت و سه برد است.
تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می کند در گروه الف این رقابت ها با تیم های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.
7510/6185/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.