مرتضی فرامرزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افتتاح واحد تولیدی ورق های گالوانیزه، بهره برداری از واحدهای تولیدی لوله های پلی اتیلن و شیشه دوجداره و بهره برداری از گلخانه سبزی و صیفی جات از جمله این طرح هاست.
وی بیان کرد: همچنین دهه فجر امسال طرح گازرسانی به 2 روستای کوزه گران و کاروانسرای شهرستان نقده آغاز می شود.
وی ادامه داد: علاوه بر آن، 2 طرح تامین آب، تجهیز موزه نقده، لایروبی از انهار منتهی به تالاب ها، احداث سالن ورزشی، بهره برداری از اقامت گاه بوم گردی در روستای حسنلو، افتتاح چمن مصنوعی، افتتاح کلینیک تخصصی و پل فلکه مادر از دیگر طرح های این شهرستان بوده که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
فرماندار نقده بیان کرد: بهره برداری از این طرح ها همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی گامی موثر در توسعه و رشد شهرستان است.
به گزارش ایرنا برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، مسابقات ورزشی و هنری از دیگر برنامه های دهه فجر شهرستان نقده است.
شهرستان 125 هزار نفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی بوده و در فاصله حدود 80 کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع شده ‌است.
انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در بهمن 1357 به پیروزی رسید و در طول چهل سال گذشته هممواره مورد هجمه دشمنان اسلام و استکبار جهانی بوده است.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.