به گزارش ایرنا امین رستم زاده روز دوشنبه در اولین جلسه کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان غربی با تاکید براینکه دانشگاه ها راهبر جریان روشنگری در جامعه بوده و باید در دفاع از آرمان های انقلاب پیش قراول باشند، افزود: جامعه از دانشگاهیان انتظار حضور اثربخشی در ایام دهه فجر دارد و امسال با برنامه ریزی های انجام شده برنامه های فرهنگی و علمی متنوع در دانشگاه های ارومیه برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه نقش دانشگاهیان در پیروزی انقلاب و سرنگونی طاغوت بسیار مهم و اساسی بود، اظهار داشت: دشمن به صورت گسترده درصدد کمرنگ و منفعل نشان دادن حضور دانشگاه ها در آیین های بزرگداشت پیروزی انقلاب است.
وی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر دانشگاه ها باید در فضای سایبری و مجازی رونق بیشتری نسبت به فضای فیزیکی داشته باشد، اضافه کرد: استفاده از فضای سایبری و محیط های مجازی از اولویت های برنامه ریزی کمیته های دانشگاهی است.
رستم زاده ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی کمیته دانشجویی نباید صرفاً برای دانشجویان باشد بلکه باید برای اساتید و کارکنان دانشگاه ها نیز برنامه های خلاقانه و متناسب با ادبیات فکری آنان ارائه شود.
سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به لزوم برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در راستای عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گفت: کرسی های آزاد اندیشی و برنامه‌های مناظره نباید به ایام دهه فجر محدود و محصور باشد.
به گزارش ایرنا، به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی در آذربایجان غربی اجرا و طرح های گوناگونی در مناطق مختلف استان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
از 12 بهمن ماه 1357، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا 22 بهمن ماه 1357 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود؛ امسال چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است.
3214/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.