انور ملارحیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله چهارم و پایانی مسابقات کلاس یک آفرود قهرمانی کشور در سال جاری به میزبانی هیات اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران در شهرستان ساحلی بابلسر برگزار شد.
وی گفت: این راننده بوکانی توانست با ثبت زمان 2 دقیقه و 31 ثانیه در پایان چهار مرحله مسابقات اتومبیلرانی در کلاس یک اتومبیل های با حجم 2 هزار و 500 سی سی این عنوان را به خود اختصاص دهد.
وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور 17 استان کشور و 84 راننده به مدت یک روز برگزار شد، ادامه داد: در پایان مرتضی مولایی با ثبت زمان 2 دقیقه و 25 ثانیه از تهران به مقام نخست دست پیدا کرد و زادمهر قلی زاده ورزشکار مازندرانی با ثبت 2 دقیقه و 30 ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت.
وی ادامه داد: این مسابقات در چهار مرحله و در شهرهای البرز، ماکو، ارومیه و بابلسر برگزار شد و راننده بوکانی در مجموع این مسابقات با کسب 41 امتیاز در جایگاه دوم کشور قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، این ورزشکار بوکانی به عنوان نماینده آذربایجان غربی در این مسابقات حضور یافته بود.
بوکان یکی از مهمترین قطب های رشته اتومبیل رانی به ویژه در رشته آفرود در آذربایجان غربی به شمار می رود که همه ساله در سطح کشور موفق به کسب مقام های زیادی می شوند.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.