معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری سلماس بر لزوم تبیین نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، عباس محمدزاده گلعذانی در جلسه کمیته زنان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی سلماس با تأکید بر اینکه دهه فجر امسال با دو ویژگی ممتاز و بی بدیل توأم گشته است،تأکید کرد:جشن چهل سالگی انقلاب امسال با ایام فاطمیه حضرت زهرا(س) عجین گشته و لازم است ضمن بزرگداشت باشکوه دهه فجر شأن والای  حضرت ام ابیها نیز در این ایام لحاظ گردد.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی برگ زرینی در تاریخ کشور است، گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را برای مردم ایران و جهان به همراه داشت که عزت،خودباوری و پیشرفت در تمام زمینه ها مهمترین آنهاست .

محمدزاده گلعذانی با بیان اهمیت و جایگاه دهه فجر در تاریخ انقلاب اسلامی،بر تلاش در برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه های این مناسبت و آشناسازی هر چه بیشتر زنان با دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد .

وی گفت: بزرگداشت دهه فجر تجلیل از ارزش های انقلاب است و دهه فجر فرصت مناسبی است که جوانان را با دستاوردهای عظیم این انقلاب آشنا سازیم .

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری سلماس به وظایف این کمیته اشاره کرد و افزود: فراهم سازی زمینه مشارکت و حضور فعالانه زنان در برگزاری مراسم ایام الله دهه مبارک فجر، تبیین نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و تبیین و انعکاس دستاوردهای علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری زنان از جمله این وظایف است .

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری سلماس تشویق و ترغیب زنان و برنامه ریزی مناسب به منظور نقش آفرینی خودجوش آنان در برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را خواستار شد و افزود: برنامه های مناسب به منظور آشنایی هر چه بیشتر زنان با آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف تدوین و اجراء شود .

وی به برنامه های شاخص توسط کمیته زنان و خانواده اشاره کرد و افزود: معرفی و تجلیل از چهل زن تاثیرگذار در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، فنی و سازندگی شهرستان سلماس شاخص ترین برنامه سال جاری است.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.