رحیم تیموری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان شامل 62 سانتی متر فضاهای روباز و 18 سانتی متر فضاهای سرپوشیده است که در مقایسه با سرانه استان در فضاهای سرپوشیده، سه سانتی متر و در فضاهای روباز 20 سانتی متر بیشتر است.
وی مجموع فضاهای ورزشی این شهرستان را 59 هزار و 570 متر مربع اعلام کرد و اضافه کرد: هم اکنون 13 هزار و 651 مترمربع فضای ورزشی سرپوشیده و 45 هزار و 918 متر مربع فضای ورزشی روباز در این شهرستان وجود دارد.
وی بیان کرد: مردم این شهرستان فعالیت بسیار خوبی در حوزه ورزش داشته و این علاقه و فعالیت خوب، سبب کسب مقام ها و قهرمانی های جهانی و کشوری برای این شهرستان شده است.
رییس اداره ورزش و جوانان اشنویه افزود: هم اکنون 31 هیات ورزشی در قالب 45 رشته ورزشی در این شهرستان وجود دارد که سهم بانوان در این حوزه نیز بسیار چشمگیر است و در همه حوزه های ورزشی موفق عمل کرده اند.
تیموری گفت: در حوزه ورزش های همگانی نیز جشنواره ها و برنامه های مختلفی همه ساله در مناطق شهری و روستایی اجرا و موجب احیاشدن بازی های بومی محلی در این منطقه شده است.
وی افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر، سه طرح ورزشی در این شهرستان کلنگ زنی می شود که شامل سالن ورزشی نالوس و زمین چمن مصنوعی در 2 روستاست.
به گزارش ایرنا، چهار هزار ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان فعالیت دارند که از این تعداد بیش از 580 نفر را بانوان تشکیل می دهند؛ 9 تیم ورزشی نیز در رشنه های مختلف از این شهرستان هم اکنون در لیگ های مختلف استانی و کشوری در حال فعالیت هستند.
9870/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.