پیمان رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم به دنبال استعفای 'ناصر شهنازی' به دلیل کسب نتایج ضعیف و برآورده نشدن خواسته های به حق هواداران گرفته شد.
وی بیان کرد: پس از بررسی تعدادی از مربیان بین المللی و کارنامه دار ارومیه ای، تصمیم بر این شد که رسول بنایی کیا هدایت تیم والیبال شهرداری را بر عهده بگیرد.
وی ادامه داد: همچنین حمید ساداتی به عنوان مربی جدید در ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال کشور به ترکیب کادر فنی تیم شهرداری ارومیه اضافه شده است.
به گزارش ایرنا امسال تیم شهرداری ارومیه با هدایت «جاوید محسنی نیا» وارد کوران مسابقات لیگ برتر شد و در 6 دیدار نخست خود 6 شکست را تجربه و مدیر جدید (پیمان رضایی) این باشگاه را مجبور به ایجاد تغییرات در ترکیب کادر فنی کرد.
دومین سرمربی تیم شهرداری ارومیه ناصر شهنازی مربی ارومیه ای و سابق تیم ملی بود که اواخر آبان ماه امسال در حالی سکان هدایت تیم والیبال شهرداری ارومیه را قبول کرد که این تیم تا پایان هفته هفتم 6 باخت در کارنامه داشت.
شهنازی پس از 13 سال دوری از شهر ارومیه، در پایان هفته هفتم رقابت های لیگ برتر هدایت تیم شهرداری ارومیه را بر عهده گرفت و پس از کسب سه پیروزی و هشت شکست به دلیل کسب نتایج ضعیف و برآورده نشدن انتظارات هواداران تقاضای استعفا کرد.
جذب چهار بازیکن در پست های قدرتی، سرعتی و پاسور نیز گرهی از مشکلات این تیم باز نکرده است.
با روی کار آمدن رسول بنایی کیا هواداران تیم والیبال شهرداری ارومیه باید منتظر نتیجه سومین شوک وارده به این تیم و شاید در فاصله هفت هفته تا پایان رقابت های مقدماتی شاهد پیروزی تیم محبوبشان باشند.
تیم شهرداری ارومیه همچون سال گذشته وضعیت جالبی در لیگ برتر کشور ندارد و امسال نیز شانس حضور در رقابت های پلی آف را از دست داده است.
تیم والیبال شهرداری ارومیه هم اکنون با سه برد، 14 باخت و اندوختن 12 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد؛ این تیم در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر روز چهارشنبه آینده /سوم بهمن ماه/ در سالن 6 هزار نفری غدیر میزبان تیم شهرداری تبریز خواهد بود.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.