مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه دانشگاه پیام نور گفت: حمایت از قشر دانشجو مولفه اصلی نهاد رهبری در دانشگاه هاست.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام سید محمود نبوی در مراسم معرفی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور ارومیه گفت: نهاد رهبری در دانشگاه طالب ارتباط مطلوب با دانشجو و حامی این قشر است، جوانان نباید از نهاد های انقلابی متفرق شوند.

وی بااشاره به اهمیت توجه هرچه بیشتر و لزوم برقراری ارتباط با قشر جوان  افزود: امروز وظیفه مسئولین دانشگاه سنگین تر از گذشته بوده، دانشجویان جوان ما تمایل چندانی به شرکت در اماکن مذهبی نداشته و اعتماد سازی در اذهان این قشر بر عهده ما است.

حجت الاسلام نبوی خاطر نشان کرد: انتظار من از مسئولین مراکز، حساسیت راجع به نکات اخلاقی بوده و فرمان صریح حضرت امام خمینی ما را بر این می دارد که با جوانان عزیز در ارتباط باشیم.

وی ادامه داد: فعالیت های نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و به خصوص در دانشگاه پیام نور بر سه محور هدایت، حمایت و نظارت استوار بوده و ظهور مناسب آن به هنرنمایی ما مسوولان بستگی دارد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه دانشگاه پیام نور تصریح کرد: حجت الاسلام سجاد بیگی در ارتباط با جوانان مهارت داشته و امید است که بتواند  با توجه به سوابق موجود خود، سرمایه های انقلاب را از طریق این نهاد در دانشگاه متمرکز کند.

به گزارش ایسنا؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کشور پس از افتتاح دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان، در آئینی، حکم انتصاب حجت الاسلام بیگی به سمت مسئول دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی را به وی ابلاغ کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.