کامیار داهیم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هدف تشخیص انواع بیماری های دام، طیور، آبزیان و عوامل میکروبی آلوده کننده مواد غذایی و نظارت بر بهداشت عمومی و باقیمانده های دارویی در مواد غذایی مورد مصرف مردم این آزمایش ها انجام گرفته است.
وی گفت: با امکانات و تجهیزات موجود در آزمایشگاه ممتاز منطقه ای شمال غرب کشور از جمله بخش آنالیز مواد غذایی، میکروبیولوژی تشخیصی، سرولوژی، میکروبیولوژی مواد غذایی، آزمایشگاه تشخیص مولکولی و انگل شناسی در چهار آزمایشگاه درجه یک، هفت آزمایشگاه درجه 2 و پنج آزمایشگاه درجه 3 در شبکه های دامپزشکی در استان امسال این اقدامات را انجام داده است.
داهیم ادامه داد: با توجه به اهمیت بالا و نقش کلیدی آزمایش ها در تشخیص قطعی و سریع بیماری های دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام، آزمایشگاه‌های اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی و همچنین آزمایشگاه‌های بخش خصوصی تحت نظارت این اداره کل همگام با استانداردهای روز دنیا در خدمت تحقق اهداف سازمان دامپزشکی کشور است.
به گزارش ایرنا آزمایشگاه ممتاز منطقه ای شمالغرب کشور یکی از بخش های بسیار توانمند اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی است.
این آزمایشگاه با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص و با دارا بودن بخش هایی چون سرولوژی، انگل شناسی، کنترل کیفی میکروبی مواد غذایی، آنالیز شیمیایی مواد غذایی، میکروبیولوژی مرضی و همچنین بخش پیشرفته آزمایشگاه مولکولی یکی از برجسته ترین مراکز آزمایشگاهی سازمان دامپزشکی کشور است که به ارایه خدمات می پردازد.
7125/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.