جمال خسروی روز شنبه در جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بوکان افزود: باید از تمام ظرفیت های شهرستان در چارچوب ارزش های نظام و با در نظر گرفتن ایام فاطمیه، برای اجرای برنامه هایی که شادی پیروزی انقلاب را به خانواده ها می آورد، استفاده کرد.
وی با بیان اینکه این انقلاب متعلق به قشر و حزب خاصی نیست، اظهار داشت: این انقلاب مردمی بوده و با اتکا به مردم تداوم یافته و مردم نیز در این ایام باید حضور گسترده داشته باشند.
فرماندار بوکان با بیان اینکه جشن های سالگرد انقلاب باید خروجی داشته باشد، اضافه کرد: در سال جاری که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بیشتر از گذشته مورد هدف و طمع معاندان و دشمنان نظام قرار گرفته است، برنامه های دهه مبارک فجر باشکوه و امید آفرین برگزار شود.
وی گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی در منطقه است که در مقابل استکبار ایستادگی کرده است.
امام جمعه بوکان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: آیین های دهه مبارک فجر باید با حضور گسترده مردم برگزار شده و دستاوردهای چهل ساله انقلاب برای آنها به خوبی تبیین شود.
ماموستا ملاعباس احمدی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی برای کشور را استقلال سیاسی و نجات از وابستگی ها و سلطه ابرقدرت ها دانست و افزود: استقلال سیاسی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی برای کشور است زیرا استقلال سیاسی زمینه ساز رسیدن به استقلال نظامی، اقتصادی و دیگر موارد است.
وی با بیان اینکه مسوولان و مردم باید همدوش هم در حل مشکلات بکوشند چرا که این نظام الگوی تمام عیاری برای آزادی خواهان دنیا است، اضافه کرد: به برکت نظام و انقلاب و با وجود تحریم ها و محدودیت ها شاهد انجام کارهای بزرگ و بسیاری از سوی دولت در منطقه هستیم که همه در سایه انقلاب اسلامی است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم هریک از اعضای ستاد دهه مبارک فجر بوکان به بیان دیدگاه ها و ارایه برنامه های خود در دهه فجر امسال پرداختند.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.