علی محمدی ایروانلو روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اهمیت برگزاری آیین های دهه فجر امسال افزود: در یک سال گذشته تئوری پردازان نظام سلطه با فضاسازی و فرافکنی گسترده ادعا می کردند که انقلاب اسلامی ایران 40 سالگی خود را به پایان نخواهد رساند.
وی اضافه کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با عدول از هنجار های بین المللی و نقض برجام جنگ تمام عیار اقتصادی و روانی را در جهت ایجاد شکاف بین دولت و ملت و فروپاشی نظام سیاسی ایران به راه انداخته اند.
فرماندار چایپاره در ادامه با تبیین راهبرد خصمانه آمریکا علیه ایران،گفت: هر چند توطئه ها از سوی دشمنان از بدو انقلاب شکوهمند ایران متوجه جمهوری اسلامی بوده و تاکنون چیزی جز رسوایی و شکست برای آنان نداشته است.
ایروانلو در ادامه با اشاره به ضرورت اهمیت برگزاری با شکوه ایام دهه فجر از دستگاه های اجرای شهرستان خواست تا در کنار برنامه های شهرستانی برنامه های داخلی را هم با شکوه خاصی اجرا کنند.
وی با تاکید بر اینکه نقش آموزش وپرورش در این برنامه ها خیلی با اهمیت است گفت: دانش آموزان باید در ایام دهه فجر ضمن احساس جشن و شادی اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی را بیشتر درک کنند و با حوادث آن دوران آشنا شوند.
به گزارش ایرنا، از 12 بهمن ماه 1357، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا 22 بهمن ماه 1357 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود؛ امسال چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است.
3020/7132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.