استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی جز ۵ استان امن کشور است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمد مهدی شهریاری در ششمین شورای اداری استان که با حضور وزیر اطلاعات، مسولان استانی،نمایندگان مجلس و مدیران کل ادارات  در استانداری برگزارشد بابیان‌اینکه امنیت کامل در استان با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی استان برقرار است افزود: حتی در نقطه صفر مرزی استان برای سرمایه گذاران مشکل امنیتی  وجود ندارد.
وی بابیان اینکه مهمترین دغدغه دولت و استان مسئله  اشتغال است اظهار کرد: برنامه ریزی های خوبی در بودجه ۹۸ برای حل مشکل اشتغال استان در نظر گرفته شده که امید است بااجرای  این برنامه ها نرخ بیکاری استان کاهش یابد.
وی گفت: علارغم مشکلات موجود، آذربایجان غربی بعد از کرمان و تهران  جز ۳ استان اول در جذب سرمایه گذار خارجی به مبلغ ۱۱۷ میلیارد تومان است.
شهریاری بااشاره به توجه دولت به آذربایجان غربی گفت: امسال تخصیص بودجه به آذربایجان غربی نسبت به سالهای قبل افزایش داشته که نشان از توجه دولت به این استان مرزی است.
استاندار آذربایجان غربی از افتتاح ۷۰۰ پروژه در دهه فجر امسال در  استان خبرداد و اظهار کرد: بواسطه افتتاح این طرحها ۷ هزار و ۵۰۰ شغل دراستان ایجاد خواهد شد.
وی با بیان اینکه جشن پیروزی انقلاب امسال شاخص تر از سالهای قبل است تصریح کرد:مردم استان با انسجام داخلی و با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان میدهند توطئه دشمنان و ایادی استکبار همچنان در نطفه خفه خواهد ماند.
شهریاری تکریم ارباب رجوع را از اهم مسائل مورد توجه مدیران عنوان کرد و گفت: مسولان در کنار مردم برای رفع مشکلات تلاش کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.