جعفر سعیدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خودروها عصر روز گذشته از شاهین دژ عازم تکاب بودند و در گردنه سخت گذر مایین بلاغ در 35 کیلومتری این محور به علت لغزندگی جاده قادر به ادامه مسیر نشده و از جاده منحرف شده بودند.
وی بیان کرد: امدادگران پایگاه امداد و نجات جاده ای مایین بلاغ تکاب بلافاصله برای امدادرسانی به این خودروها اعزام شدند و به رانندگان و سرنشینان آنها امدادرسانی کردند.
سعیدی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر خودروهایی را که در گردنه مایین بلاغ از مسیر منحرف شده بودند را به داخل جاده هدایت کردند، افزود: شماری از این خودروها نیز با تلاش امدادگران به زنجیر چرخ مجهز شد.
سعیدی بیان کرد: امدادگران هلال احمر پتوی گرم و تغذیه مناسب نیز در اختیار سرنشینان خودروهای گرفتار شده در برف و یخبندان مایین بلاغ قرار دادند.
وی گفت: خوشبختانه با امدادرسانی به موقع امدادگران هلال احمر تکاب، هیچ یک از خودروهای گرفتار شده در یخبندان جاده تکاب - شاهین دژ دچار سانحه نشدند.
به گزارش ایرنا، بارش برف از روز گذشته /پنجشنبه/ تکاب را فرا گرفته و موجب یخبندان جاده ها و اختلال در تردد خودروها در محورهای برفگیر این شهرستان شده است.
تکاب از جمله شهرهای سردسیر کشور به شمار می رود که در منطقه ای کوهستانی با جاده های سخت گذر، برف گیر و کولاکی در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و زمستان هایی سخت و طاقت فرسا و طولانی دارد.
7514/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.