محمود بدلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 235 هزار و 693 واحد مسکونی روستایی در آذربایجان غربی وجود دارد که تاکنون 169 هزار و 86 واحد از این تعداد سنددار شده است.
وی با اشاره به اینکه 30 شهر زیر 25 هزار نفر جمعیت نیز در آذربایجان غربی وجود دارد، ادامه داد: تاکنون 29 شهر با 35 هزار و 815 واحد مسکونی از خدمات طرح سنددار کردن این اداره کل بهره مند شده است.
وی افزود: متقاضیان این طرح می توانند مدارک خود را به دهیاری تحویل دهند و از سفر به شهر خودداری کنند که در این صورت کارشناسان این اداره کل به دهیاری روستاها مراجعه می کنند و اسناد لازم را تحویل می گیرند.
وی بیان کرد: کارشناسان این اداره کل آمادگی لازم را جهت حضور در روستاها دارند تا مدارک لازم را از روستاییان بگیرند و طرح سنددار کردن اماکن روستایی را با سرعت پیش ببرند.
بدلی اضافه کرد: حضور کارشناسان بنیاد مسکن در روستاها منجر به کاهش هزینه های اضافی برای متقاضیان می شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: سرعت بخشیدن به اجرای طرح سند دار کردن اماکن روستایی بالای 20 خانوار و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت نیازمند همکاری بیش از پیش مردم است.
به گزارش ایرنا در مجموع 2 هزار و 725 روستای دارای سکنه در آذربایجان غربی وجود دارد که 2 هزار و 200 روستا از آنها بالای 20 خانوار بوده و نقشه طرح هادی در همه این روستاها اجرا شده است؛ طرح هادی روستایی با هدف ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان، هدایت فیزیکی روستاها و تامین عادلانه امکانات انجام می گیرد.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.