سرهنگ سامان غنی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در این استان ماموران آگاهی با حساسیت کامل موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی اضافه کرد: ماموران آگاهی این استان با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم اعضای یک شبکه سرقت را شناسایی کردند.
وی ادامه داد: ماموران آگاهی با زیرنظر گرفتن سارقان شناسایی شده، چهار نفر از سارقان را حین سرقت در یک عملیات غافلگرانه دستگیر کردند.
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: متهمان در بازجویی های پلیسی به 25 فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان های ارومیه، میاندوآب، اشنویه، بوکان و بانه و فروش در شهرهای سقز، سردشت و مهاباد اعتراف کردند.
وی اضافه کرد: در این رابطه تعداد سه نفر نیز مالخر دستگیر شدند.
وی با اشاره به کشف 21 دستگاه خودرو سرقتی از این افراد گفت: کارشناسان ارزش ریالی خودروهای سرقت شده را 10 میلیارد ریال برآورد کرده اند.
سرهنگ غنی زاده با تاکید بر اینکه متهمان از سهل انگاری صاحبان خودروهای سوئیچ روشن جهت سرقت بهره می بردند، گفت: مردم جهت پیشگیری از بروز این چنین سرقت هایی باید ضمن مجهز کردن خودروهای خود به لوازم ایمنی از رها کردن خودرو به صورت روشن خودداری کنند.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
6009/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.