نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه مبارزه با آمریکا رونق تولید داخلی و اشتغال است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی نادر قاضی پور در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر اطلاعات ،استاندار آذربایجان غربی،نمایندگان مجلس و مدیران کل استان برگزار شد با ببان اینکه معیشت مردم در مضیغه است افزود: حمایت و رونق تولید داخل و اشتغال زایی تنها راه مقابله با آمریکا است.
وی با اشاره به اینکه باید از اقتصاد کشور صیانت کرد بیان کرد: مواد اولیه کارخانجات در گمرکات انبار شده و مشکلات متعددی برای کارخانجات ایجاد کرده،لازم است به این مشکل رسیدگی شود تا در کمترین زمان ممکن مواد اولیه به خطوط تولید تزریق شود.
قاضی پور بااشاره به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد:  ۲۲ بهمن امسال نسبت به سالهای قبل تفاوت دارد و باید جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب با همت و اتحاد مردم  باشکوهتر از قبل برگزار شود تا چشم دشمنان نظام کور شود.
انگ امنیتی بودن از پیشانی آذربایجان غربی برداشته شود
روح‌الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به مرزی بودن استان و بیش از ۹۰۰کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه اظهار کرد: باوجود عقب ماندگی ها در بسیاری از شاخص ها ،تلاش مضاعفی برای جذب سرمایه گذار خارجی در استان انجام می شود که با رفع مشکل امنیتی بودن استان  جذب سرمایه گذار نیز سهولت یافته و بسیاری از مشکلات اقتصادی استان حل می شود.
وی گفت: بارفع مشکلات اقتصادی، استان نیز در بسیاری از شاخص های توسعه جهش خواهد یافت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.