مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت:هنرمندان هویت ونماد اقتصاد مقاومتی در استان هستند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام ناصرخدایاری در مراسم اختتامیه جشنواره طراحی پوستر باموضوع اقتصاد مقاومتی که در خانه مطبوعات در ارومیه برگزارشد افزود: اقتصاد مقاومتی، باید در همه حوزه ها نمود یابد.
حجت الاسلام خدایاری بااشاره به اینکه ٢٢٩ کانون فرهنگی وهنری درآذربایجان غربی فعال است تصریح کرد: ‌درسال جدید تعداد ١٧ کانون جدید به تعداد کانون های فرهنگی استان اضافه شده که نشان از توجه جدی به هنر و فرهنگ در استان است.
وی بااشاره به اینکه دونوع توسعه درون زا وبرون زا درجهان حاکم است خاطرنشان کرد: نظام اقتصادی ایران بعد از پیروزی انقلاب متکی بر توسعه برون زا ،‌توانمندی ها،ظرفیت هاومنابع داخلی است که این خود نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی باتاکید بر اینکه اقتصاد قبل انقلاب اگرچه در بستر توسعه پیش می رفت ولی درباطن اقتصادی سست بود اظهارکرد: ستون های اقتصاد مقاومتی بر دوش توانایی ملی وعدالت محوری استوار است چرا که عدالت محوری رکن اصلی اقتصاد مقاومتی است.
حجت الاسلام خدایاری بااشاره به شعار اصلی انقلاب که همان استقلال، ‌آزادی وجمهوری اسلامی است؛ ادامه داد: ا‌ستقلال چیزی جز اقتصاد مقاومتی نیست چرا که با داشتن اقتصاد درهمه زمینه ها می توان به توسعه دست یافت.
وی افزود: باید روابط و دیپلماسی خود را با کشورهای دیگر بویژه همسایگانمان برای داشتن اقتصاد مقاومتی اصلاح کرده و با آنها صادرات داشته باشیم.
وی بااشاره به اینکه هنرمندان وظیفه سنگینی در فرهنگ سازی دارند خاطرنشان کرد: ‌هنرمندان با هنر خود و نشان دادن زیبایی های اقتصاد می توانند در توسعه اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی داشته باشند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.