به گزارش ایرنا، سرهنگ رسول سیدتاج الدینی روز چهارشنبه در همایش انس و مودت ویژه بازنشستگان سپاه بوکان که در حسینیه گردان نبی اکرم(ص) این سپاه برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی خود دستاوردهای محتلفی به دست آورده و همواره ثابت کرده است که نظام استکباری و سرمایه داری نتوانسته کوچکترین مانعی در مسیر توسعه و اعتلای آن ایجاد کند.
وی ادامه داد: دشمن می خواهد به مردم ایران القا کند که آنان در حوزه اقتصادی و معیشتی به بن بست رسیده اند اما از این امر غافل هستند که مردم و مسوولان در کنار هم بر این مشکلات فایق خواهند آمد.
سید تاج الدینی اضافه کرد: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و ایثارگری بازنشستگان در مقابل دشمنان به ثمر نشسته است و باید همگی حافظ نظام و ارزش های آن باشند.
مدیر کانون بازنشستگان سپاه آذربایجان غربی گفت: کشور ما با داشتن منابع غنی طبیعی، مواد نفتی و منابع گاز، فناوری علوم هسته ای و داشتن سلاح های پیشرفته دفاعی و نظامی از جایگاه بالایی در منطقه برخوردار بوده و موجب هراس دشمنان شده است.
سید تاج الدینی با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهیمایی 22 بهمن امسال اظهار داشت: جشن های پیروزی انقلاب اسلامی امسال پرشورتر از سال های قبل برگزار خواهد شد و مانند گذشته دشمنان را مایوس خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، در این آیین از 180 نفر از بازنشستگان سپاه و خانواده های آنان تجلیل شد؛ بیش از 20 هزار نفر بازنشسته نیروهای مسلح در آذربایجان غربی وجود دارد که حدود 9 هزار نفر آن مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
آذربایجان غربی از استان های مرزی کشور به شمار می رود که در طول هشت سال دفاع مقدس 12 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.