حبیب الله شیوخی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب با برفروبی بیش از 30 کیلومتر از این محور در چند نوبت بامداد امروز موفق شدند این محور را بازگشایی کنند.
وی با بیان اینکه محور ایرانخواه در هفته گذشته چند بار به علت کولاک مسدود و بازگشایی شده بود، ادامه داد: راهداران دیروز /چهارشنبه/ گردنه های سخت گذر این محور را دوباره برف روبی کردند.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب اضافه کرد: ارتفاع برف در محور ایرانخواه به بیش از یک متر می رسد و حتی در برخی نقاط در گردنه های سخت گذر این محور، جاده در زیر برف مدفون شده بود که کار بازگشایی محور را سخت و طولانی کرد.
شیوخی گفت: هم اینک تمام محورهای مواصلاتی تکاب باز است و تردد در آنها جریان دارد.
وی بیان کرد: راهداران پس از بازگشایی جاده های بین شهری، مشغول برف روبی و بازگشایی راه دسترسی روستاهای دورافتاده و سخت گذر این شهرستان هستند.
به گزارش ایرنا، بارش برف و کولاک شدید هفته گذشته تکاب را فراگرفته و موجب اختلال در تردد در جاده های این شهرستان شده است.
این شهرستان در جنوب آذربایجان غربی و دیواندره در استان کردستان، در فاصله 65 کیلومتری از هم واقع شده اند و محور دو راهی ایرانخواه راه دسترسی این دو شهرستان است که دارای گردنه های سخت گذر بوده و در فصل سرما و یخبندان همواره برف گیر و کولاکی است.
تکاب در منطقه ای کوهستانی و سردسیر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و جاده های سخت گذر و برف گیر دارد.
7514/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.