رامین امید باراندوزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استعفای شهنازی توسط «پیمان رضایی» مدیرعامل این باشگاه در حال بررسی است.
وی بیان کرد: تیم والیبال شهرداری ارومیه روز گذشته در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با نتیجه سه بر یک مقابل تیم پیام خراسان باخت و چهاردهمین باخت خود را تجربه کند.
به گزارش ایرنا ناصر شهنازی مربی ارومیه ای و سابق تیم ملی، اواخر آبان ماه امسال در حالی سکان هدایت تیم والیبال شهرداری ارومیه را قبول کرد که این تیم تا پایان هفته هفتم 6 باخت در کارنامه داشت.
امسال تیم شهرداری ارومیه با هدایت جاوید نیا در 6 دیدار نخست خود در لیگ برتر والیبال 6 شکست را تجربه و مدیر جدید (پیمان رضایی) این باشگاه را مجبور به ایجاد تغییرات در ترکیب کادر فنی کرد.
شهنازی که در سال 1385 هدایت تیم پگاه ارومیه را بر عهده داشت در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور آن زمان بنا به دلایلی مجبور به کناره گیری از سمت خود کرد.
این مربی امسال پس از 13 سال دوری از شهر ارومیه، در پایان هفته هفتم رقابت های لیگ برتر هدایت تیم شهرداری ارومیه را بر عهده گرفت و پس از کسب سه پیروزی و هشت شکست به دلیل کسب نتایج ضعیف و برآورده نشدن انتظارات هواداران تقاضای استعفا کرده است.
جذب چهار بازیکن در پست های قدرتی، سرعتی و پاسور نیز گرهی از مشکلات این تیم باز نکرده است.
امسال تیم شهرداری ارومیه در آغاز فصل رقابت های لیگ برتر با سرمربیگری جاوید محسنی نیا وارد کوران مسابقات شده بود.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال شهرداری ارومیه هم اکنون با سه برد، 14 باخت و اندوختن 12 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.
این تیم در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر روز چهارشنبه آینده /سوم بهمن ماه/ در سالن 6 هزار نفری غدیر میزبان تیم شهرداری تبریز خواهد بود.
تیم شهرداری ارومیه همچون سال گذشته وضعیت جالبی در لیگ برتر کشور ندارد و امسال نیز شانس حضور در رقابت های پلی آف را از دست داده است.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.