قهرمان بایرامی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دیدار در راستای هفته پنجم دور برگشت در سالن مهران شهر مشهد بدون حضور تماشاگر میزبان برگزار شد.
وی بیان کرد: در ست نخست تیم شهرداری ارومیه با نتیجه 25 بر 23 میزبان را شکست داد اما در سه ست دیگر تیم پیام خراسان با نتایج 25 بر 20، 25 بر 20 و 25 بر 17 میهمان خود را شکست داد.
وی ادامه داد: این دیدار بر اساس رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در ارتباط با بازی 2 هفته پیش تیم های خاتم اردکان و پیام خراسان در مشهد، بدون حضور تماشاگر برگزار شد.
وی بیان کرد: نتیجه دیدار رفت 2 تیم نیز در سالن غدیر ارومیه با نتیجه نزدیک 3 بر 2 به سود پیام خراسان رقم خورده بود.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال شهرداری ارومیه هم اکنون با سه برد، 14 باخت و اندوختن 12 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.
این تیم در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر روز چهارشنبه آینده /سوم بهمن ماه/ در سالن 6 هزار نفری غدیر میزبان تیم شهرداری تبریز خواهد بود.
تیم شهرداری ارومیه همچون سال گذشته وضعیت جالبی در لیگ برتر کشور ندارد و امسال نیز شانس حضور در رقابت های پلی آف را از دست داده است.
تیم والیبال دورنا دیگر نماینده شهر ارومیه در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور این هفته با قرعه استراحت روبرو بود و هفته گذشته در دیداری خانگی، نخستین پیروزی دلچسب خود را با نتیجه قاطع 3 بر صفر مقابل شهرداری گنبد کسب کرد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.