سجاد اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه های شامل سالن چند منظوره شوط که توسط منطقه آزاد ماکو با اعتبار 21میلیارد ریال و با مساحت یکهزار و 300مترمربع احداث شده و سالن ورزشی یولاگلدی با هزینه 12میلیارد ریال با مساحت 720 مترمربع به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ساخت 2 پروژه با اعتبار 67 میلیارد ریال نیز در این ایام شروع می شود. افزود: به همت بخش خصوصی پروژه زمین چمن مصنوعی با اعتبار 2میلیارد ریال در مساحت یکهزار و 200مترمربع و استخر سرپوشیده با اعتبار 65میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهدشد.
به گفته وی برنامه‌های شاخص ایام دهه فجر در شهرستان شوط، برگزاری همایش کوه‌پیمایی، پیاده‌روی خانوادگی، مسابقه تیراندازی با کمان ویژه جانبازان و معلولین، مسابقات دارت و طناب‌کشی و ده‌ها مسابقه ورزشی در رشته‌های مختلف و چند برنامه فرهنگی خواهد بود.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 9 سالن ورزشی در شهرستان شوط وجود دارد که یک سالن نیز در حال تکمیل و راه اندازی است.
از 12 بهمن ماه 1357، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا 22 بهمن ماه 1357 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود؛ امسال چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است.
7132/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.