پیمان تابانفر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از بیان، سبک، شکل و فرم های جدید و بدیع در نوشتن و به تصویر کشیدن و یا تجسم مفاهیم دینی و ارزش های انقلابی که بتواند این مفاهیم و ارزش ها را به بهترین شکل به نسل جدید ارایه نماید، حمایت می کنیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی اضافه کرد: هنر وقتی ارزشمند است که در خدمت بیان مفاهیم عالی انسانی و اسلامی و ارزش های والای انقلابی قرار بگیرد.
وی افزود: شکل و فرم و تکنیک زیبا و هماهنگ با فرهنگ جامعه و مردم می تواند هنر متعالی را متعالی تر و برای عموم مردم قابل درک تر و در ذهن ها ماندگار تر نماید.
وی حمایت از هنرمندان را وظیفه ذاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرده و گفت: اعتلای هنر و حمایت از هنرمندان یکی از وظایف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و ما همچون همیشه و بیشتر از گذشته از هنر متعالی در همه اشکال آن و هنرمندان شهرمان حمایت خواهیم کرد.
تابانفر با بیان برنامه های مخصوص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این ایام که مصادف با ایام فاطمیه نیز می باشد مراسمی همچون تئاترهای مذهبی، عصر شعر انقلاب، نقد و بررسی کتاب هایی با موضوع انقلاب اسلامی، همایش حجاب و عفاف و حقوق شهروندی،نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی، انتشار دستاوردهای 40 ساله انقلاب برگزار می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی گفت: همچنین جنگ های شادی و مراسم جشن و سرور نیز قبل و بعد از ایام فاطمیه توسط هنرمندان این شهرستان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، از 12 بهمن ماه 1357، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا 22 بهمن ماه 1357 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود؛ امسال چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است و برنامه ها امسال با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده برگزار می شود.
3072/7132/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.