ارسلان شکری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روکش و لکه گیری 27 کیلومتر و 700 متر از این محورهای مواصلاتی مربوط به راه‌های روستایی و مابقی در آزاد راه‌ها، بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی و فرعی بوده است.
وی اظهار داشت: بیشترین روکش آسفالت جاده‌ای آذربایجان غربی طی سال جاری در محورهای مواصلاتی شهرستان ارومیه انجام گرفته که در این راستا 39 کیلومتر از محورهای این شهرستان روکش آسفالت شدند.
وی ادامه داد: راه ‌های روستایی دارغالو، جانوسلو، گلمرز، الیاس‌آباد و محمودآباد به مبارک‌آباد و راه‌های اصلی ارومیه- اشنویه، محور ارومیه - تبریز و راه ‌های فرعی 14شهید، راژان، زیوه و انهر، سه‌راهی 14 شهید از محورهای مواصلاتی ارومیه هستند که امسال لکه گیری و روکش آسفالت شد.
وی بیان کرد: امسال علاوه بر ارومیه عملیات روکش آسفالت در شهرستان های سلماس، ماکو، میاندوآب، سردشت، نقده، خوی، مهاباد، چایپاره، اشنویه و پیرانشهر انجام شده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در سال آینده نیز به ترتیب نیاز و اولویت 300 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان لکه گیری و روکش آسفالت می شود.
به گزارش ایرنا، حفظ و نگهداری راه های مواصلاتی، لکه گیری و روکش آسفالت جاده ها از جمله مهمترین وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است.
آذربایجان غربی بیش از 12 هزار کیلومتر جاده دارد که هشت هزار و 500 کیلومتر آن روستایی و بقیه جاده اصلی، فرعی و بزرگراه است.
8137/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.