معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه منصوب شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی طی حکمی از طرف دکتر حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه، دکتر بهرام دلیر نقده به عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه منصوب و طی جلسه ای از زحمات دکتر مقصود سلیمان پور به عنوان معاون سابق پژوهش و فناوری دانشگاه تقدیر و دکتر بهرام دلیر نقده به عنوان این معاونت معارفه شد.

دکتر رحیم حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر سلیمان پور در دوره معاونت پژوهشی دانشگاه ارومیه ، گفت: دکتر سلیمان پور علی رغم تنگاهای مالی که دانشگاه ارومیه در این چند سال داشته، فعالیت های بسیار شایسته و قابل تقدیری در حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه انجام داده است به طوریکه دانشگاه ارومیه در طول چهار سال گذشته، سه بار به عنوان دانشگاه برتر کشور در حوزه پژوهش و فناوری انتخاب شده و در رتبه بندی تامیز نیز رشد بسیار خوبی داشته است.

لازم به ذکر است دکتر مقصود سلیمان پور به جهت منصوب شدن به عنوان رایزن علمی جمهوری اسلامی ایران در شبه قاره هند، از معاونت دانشگاه ارومیه استعفا داده بود.

دکتر بهرام دلیر نقده نیز بیش از این ریاست دانشکده دامپزشکی را بعهده داشته و مسئولیت هایی نظیر معاون دانشکده، مدیر گروه و عضویت طولانی در هیات ممیزه و شورای برنامه ریزی دانشگاه را در کارنامه خود دارد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.