فرماندار شوط بر لزوم اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حسن عبدالهی اصل در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، که در محل سالن اجتماعات فرمانداری ترتیب یافت اظهارکرد: در راه مبارزه با مواد مخدر هزاران شهید و جانباز دادیم.

فرماندار شوط بابیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر یکی از مسائل مهم اجتماعی جامعه امروزی ما را تشکیل می دهد، گفت: کوتاهی در این امر دامن‌گیر تک‌تک آحاد جامعه و خانواده ها خواهد شد و بدون تردید منجر به خشکیده شدن ریشه خانواده‌ها می‌شود، لذا نباید به راحتی از کنار آن با بی توجهی رد شد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر شهرستان شوط درادامه از مدارس و دانشگاه‌ها به عنوان مهم‌ترین کانون سوداگران مرگ برای ضربه زدن به نسل جوان یاد کرده و افزود: برگزاری نمایشگاه ها، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و افزایش آگاه‌سازی نسل جوان و نوجوان از مضرات مواد مخدر توسط اساتید مربوطه باید مورد توجه جدی دست‌اندرکاران آموزش قرار گیرد.

عبدالهی اصل از اقدامات و پیگیری های دستگاه های عضو شورا در ارتباط با پدیده شوم و خانمان‌سوز اعتیاد و مواد مخدر تشکر کرده و خواستار هم افزایی ومشارکت کلیه دستگاه ها در اجرای برنامه های ستاد مبارزه با مواد مخدر شد.

وی با تاکید برلزوم اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد می‌توانند در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش آفرینی زکنند.

عبدالهی اصل همه دستگاه‌های اجرایی را موظف به همکاری در مبارزه با مواد مخدر دانست و تصریح کرد: برخورد با خرده‌فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر جزء اولویت‌های ما در شهرستان است.

فرماندار شوط با اشاره به دستور کار هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدرشهرستان ،خواستار ارائه گزارش ادارات عضو دررابطه بااقدامات مبارزه بامواد مخدردرسطح شهرستان شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.