مدیر کل زندان های آذربایجان غربی گفت: 246 نفر از ابتدای سال جاری توسط ستاد دیه استان آزاد شده اند.

حمزه بروجنی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: خوشبختانه با مشارکت های مردمی و خیرین 246 نفر از زندانیان استان از ابتدای سال جاری توسط ستاد دیه آزاد شده اند.

مدیر کل زندان های آذربایجان غربی  با اشاره به اینکه با وجود شرایط اقتصادی مشارکت ها در آزادی زندانیان غیر عمد توسط مردم  همچون سال های گذشته است تصریح کرد: میزان بدهی زندانیان آزاد شده بدهکار مالی در استان 14 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ 4 میلیارد تومان توسط ستاد دیه و 10 میلیارد تومان آورده خانواده های زندانیان،گذشت شکاک و یا قبول اعسار است.

وی با اشاره به اینکه    آذربایجان غربی  از نظر زندانیان غیر بزهکار   رتبه دهم کشوری را دارد اظهار کرد: در آذربایجان غربی بیشترین   آمار زندانیان مربوط به   صدور چک است که با اصلاح قانون چک امید است این مشکل حل شود.

بروجنی در خصوص تاسیس و بهره برداری از ساختمان جدید بازداشتگاه ارومیه نیز گفت:  عملیات اجرایی این پروزه از سال 90 شروع شده  و در حال حاضر این پروژه در زمینی به مساحت ۴هزار و ۴۰۰متر مربع و با زیر بنای ۲هزار ۳۰متر در ۳طبقه ساخته شده و ظرفیت آن ۲۰۰نفر است.

مدیر کل زندان های آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بیش از 4میلیارد تومان اعتبار برای احداث این بازداشتگاه هزینه شده است خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این بازداشتگاه مشکل کمبود مکان برای نگه داری زندانیان  در زندان مرکزی ارومیه تاحدی کاهش یافته است.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.