قادر درویشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این خیّر که حامی 2 کودک نیز می باشد، کمک های خود را در اختیار دانش آموزان خوابگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان قرار می دهد.
وی با اشاره به کمک ماهانه خیران و حامیان به ایتام و محسنین این شهرستان، افزود: در بوکان هم اکنون 724 نفر ایتام و فرزندان محسنین وجود دارد که توسط 715 نفر حمایت مالی و معنوی می شوند.
درویشی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام با هدف حمایت از کودکان بی سرپرست و نیازمند اجرا می شود، افزود: این طرح انسان دوستانه از موفق ترین طرح های کمیته امداد امام خمینی (ره) است که در آن حامیان نیکوکار، حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و غیریتیم را برعهده می گیرند و ماهانه مبلغی را به حساب آنان واریز می کنند.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان با بیان اینکه کارکنان فرمانداری این شهرستان نیز به جرگه حامیان ایتام پیوسته اند، اظهار داشت: پرسنل این اداره با شرکت در این طرح حمایت از ۱۱ نفر یتیم و فرزند محسنین را عهده دار شدند.
به گزارش ایرنا، در بوکان یکهزار و 260 نفر دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد 40 نفر در خوابگاه این نهاد مشغول تحصیل هستند.
هم اکنون پنج هزار و 88 خانوار با جمعیت 10 هزار و 23 نفر تحت حمایت کمیته امداد بوکان هستند.
کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفند سال 1357 فعالیت خود را با فرمان امام راحل برای رسیدگی به وضعیت محرومان و کمک به آنان از طریق دریافت کمک های مردمی آغاز کرده است.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.