«محمد وکیلی» شامگاه یکشنبه پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل شهرداری گنبد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از آغاز فصل تاکنون همواره تکرار کرده ام که لیگ برتر برای تیم دورنای ارومیه مسابقات تدارکاتی محسوب می‌شود تا برای حضور در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان به آمادگی لازم برسیم.
وی بیان کرد: تیم شهرداری گنبد از بازیکنانی همچون مجتبی شبان، علی بهبودی و ادریس دانشور بهره می برد ولی در مقابل، تیم دورنای ارومیه ترکیبی از بازیکنان زیر 18 سالی است که نخستین حضور خود در رقابت های فشرده و سنگین لیگ برتر را تجربه می کنند.
وی ادامه داد: تیم شهرداری گنبد با تمام توان در مقابل دورنای ارومیه ظاهر شد ولی بازیکنان با انگیزه ام اجازه هنرنمایی را از آنان سلب و با زدن سرویس های هدفمند توپ گیری حریف را با مشکل مواجه کردند و شانس بازی سازی را از پاسور حریف گرفتند.
سرمربی تیم والیبال دورنای ارومیه گفت: در این دیدار با شناسایی مسیرهای اسپک حریف، خط حمله آنان ضعیف تر و در مقابل خط دفاعی تیم ما در جلوگیری از امتیازگیری آنان تقویت شد.
وکیلی افزود: بازیکنان تیم دورنای ارومیه بازی به بازی به اعتماد نفس قابل قبولی رسیده اند و صاحب تجربه های خوبی برای حفظ بازی در امتیازهای حساس و پایانی شده اند که در دیدار با شهرداری گنبد نیز شاهد آن بودیم.
وی ادامه داد: طی 2 هفته گذشته نیز مقابل سایپا و پیکان تهران بازی‌‌های خوبی به نمایش گذاشتیم و صرف نظر از نتیجه همچنان از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.
وکیلی اضافه کرد: لیگ برتر برای ما مسابقات تدارکاتی است تا در مسیر رو به جلو قرار بگیریم تا این بازیکنان در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان بدرخشند و برای آینده والیبال ایران مفید باشند.
به گزارش ایرنا تیم والیبال دورنای ارومیه عصر امروز یکشنبه در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور و در دیداری خانگی، نخستین پیروزی دلچسب خود را با نتیجه قاطع 3 بر صفر مقابل شهرداری گنبد کسب کرد.
بازی رفت 2 تیم با نتیجه 3 بر 2 به سود شهرداری گنبد به پایان رسیده بود.
تیم دورنای ارومیه با کسب این پیروزی 6 امتیازی شد و همچنان در رتبه سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد؛ 80 درصد ترکیب تیم دورنا را بازیکنان تیم ملی نوجوانان زیر 18 سال تشکیل می دهد و هشت بازیکن آن والیبالیست های شهر ارومیه هستند؛ تنها بازیکن جوان این تیم «رضا رضایی» 20 ساله بوده که وظیفه سرگروهی تیم را عهده دار است.
هدف از تشکیل این تیم پشتوانه سازی برای آینده والیبال کشور و آماده سازی تیم ملی نوجوانان ایران برای حضوری قدرتمند در رقابت های جهانی 2019 نوجوانان مصر است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.