معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی گفت: باید به سمت کشت جایگزین متناسب با اقلیم حرکت کرد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی رضا حسینی در آیین تودیع ومعارفه رئیس جهادکشاورزی آذربایجان غربی که در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد افزود: آذربایجان غربی با جایگاه اصلی خود در بخش اشتغال و درآمد فاصله دارد بنابراین نیازمند کار و برنامه ریزی برای رسیدن به جایگاه اصلی خود است.
حسینی بااشاره به اینکه باید از فرصت ها به خوبی استفاده کرده و ارزش افزوده رابالا ببریم تصریح کرد: پذیرش مسئولیت می طلبد با اشرافیت کامل برمجموعه ،وظایف خود را بخوبی انجام دهیم.
وی باتاکید بر اینکه کشاورزی نقش مهمی در کار آفرینی و رفاه مردم دارد خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی نهادی کلیدی و مبنای خدمات سایر بخش ها در آذربایجان غربی است که سهم زیادی در توسعه اقتصادی استان دارد.
معاون اقتصادی استاندارآذربایجان غربی تاکید کرد: یک چهارم نهاده های دامی کشور از طریق این استان مدیدیت می شود و این یک ظرفیت خوب برای استان در همه بخش های کشاورزی است.
وی درخصوص شایعه پراکنی های اخیر در فضای مجازی علیه توسعه اقتصادی استان اظهار کرد: با وجود تحریم ها آذربایجان غربی در خصوص جذب سرمایه گذار خارجی رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.
حسینی بااشاره به اینکه سهم  بخش کشاورزی در حوزه اشتغال، درآمد و صنعت نوین مهم واساسی است افزود: باید با رفتن به سوی کشت و برداشت نوین، کشت بافت های جدید متناسب با اقلیم های جدید زنجیره واحد درنظام ارتقای کسب و کار استان دربخش کشاورزی ایجاد شود.
به گزارش ایسنا؛ طی مراسمی از زحمات اسمعیل کریم زاده رییس پیشین جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تقدیر و جلیلی به عنوان رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان معرفی شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.