کوروش قادر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هم اکنون 2 واحد تولید محصولات لبنی در این شهرک فعال است، افزود: قسمت عمده ای از فرآورده تولیدی این واحد‌ها به عراق صادر می شود.
وی درباره وضعیت کنونی واحد‌های تولیدی صنعتی مهاباد بیان کرد: امسال هشت واحد راکد دوباره به چرخه تولید بازگشته که این نشان از جایگاه این شهرک‌ها در حوزه صنعت و تولید مهاباد است.
وی اضافه کرد: هم اکنون 51 واحد در این شهرک فعال و 40 واحد نیز که فعالیت آن ها به صورت فصلی بوده، تعطیل است.
وی با اشاره به راه اندازی سه واحد تولیدی جدید با پیشرفت فیزیکی 95 درصدی در این شهرک صنعتی اضافه کرد: با اتمام این واحد‌ها که 60 میلیارد ریال تسهیلات به آنها پرداخت شده است برای 140 نفر فرصت شغلی فراهم می‌شود.
مسوول شهرک صنعتی مهاباد افزود: واگذاری 2 قطعه زمین به متقاضیان و برگزاری دوره آموزشی، دوره بازاریابی 360 درجه کارآفرینی، عارضه یابی و کلینیک سیار از دیگر اقدامات مهم شهرک صنعتی مهاباد به شمار می‌ رود.
به گزارش ایرنا، شهرک صنعتی مهاباد در 18 کیلومتری این شهر در مسیر مهاباد - میاندوآب قرار دارد و دارای 56 هکتار مساحت است.
در این شهرک 116 فقره قرارداد با واحدهای تولیدی منعقد شده است که از این تعداد 51 واحد فعال بود و تاکنون زمینه اشتغال برای 641 نفر فراهم شده است.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.