فرزاد ظاهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افراد سرنشینان حدود 25 خودرو باری و سواری بوده که در جاده های اصلی و روستایی این شهرستان گرفتار شده بودند.
وی بیان کرد: اکیپ های راهداری در راهدارخانه های مرکزی و «گرژال» این شهرستان با 20 دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین مستقر هستند و به صورت شبانه روزی به برف روبی و نمک پاشی محورهای مواصلاتی این شهرستان اقدام می کنند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سردشت گفت: در این مدت 597 کیلومتر از محورهای اصلی و روستایی این شهرستان برف روبی و 213 تن نمک پاشی در آنها انجام شد.
وی با اشاره به اینکه تلاش برای برف روبی سایر محورهای روستایی شهرستان و نمک پاشی محورهای آسفالته به دلیل تداوم بارش ها همچنان ادامه دارد، گفت: راهداران این شهرستان با تمام توان در این ایام آماده خدمات رسانی به مردم هستند.
ظاهری از شهروندان خواست به هنگام تردد در جاده ها از تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ استفاده کنند و از سالم بودن وسایل گرمایشی خودروهای خود اطمینان داشته باشند.
به گزارش ایرنا، بیشتر راه های دسترسی این شهرستان به علت کوهستانی و سخت گذر بودن منطقه در فصل زمستان دارای برف و کولاک است.
سردشت دارای 642 کیلومتر راه شامل 542 کیلومتر راه روستایی و 100 کیلومتر راه بین شهری که از این میزان 209 کیلومتر آسفالت و 433 کیلومتر شوسه و خاکی است.
سردشت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق واقع شده است.
7562/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.