فرماندار شهرستان شوط گفت: ایجاد انگیزه مثبت برای ازدواج در جوانان باید جزو دغدغه های اصلی مسئولان باشد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی عبدالهی اصل در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان توجه به اشتغال و معیشت جوانان را از مسائل بسیار مهم جامعه امروز برشمرد و بیان کرد: توجه به اشتغال و همچنین ایجاد انگیزه مثبت برای ازدواج در جوانان باید جزو دغدغه های اصلی مسئولان باشد.

وی، ایجاد فضای مناسب برای شنیدن نقد و صدای مردم و جوانان را مهم برشمرد و افزود: نقد صحیح موجب فاصله گرفتن مسئولین از کبر و غرور است از همین رو همه مسئولین باید خود را در معرض سنجش و ارزیابی مردم قرار دهند.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات جوانان گفت: ستاد ساماندهی باید در جهت حل و کاهش مشکلات جوانان از قبیل اشتغال با برنامه ریزی‌های دقیق و بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی با شناسایی ظرفیت و پتانسیل های شهرستان  اهتمام ویژه اقدام نماید.

نماینده عالی دولت در شهرستان  به نقش ستاد ساماندهی امور جوانان در برنامه ریزی و‌تصمیم گیری برای مشکلات جوانان گفت : نشست‌ها و گفتمان های تخصصی ستاد ساماندهی جوانان در طول سال باید با حضور  نخبگان فعال و  دستگاه‌های عضو برگزار شود.

وی افزود : اداره ورزش و جوانان شهرستان شوط به عنوان دبیرخانه این ستاد وظیفه رصد اقدامات دستگاه‌ها و مطالبه گری در حوزه جوانان دارد .

عبدالهی اصل  به تشریح وظایف این ستاد پرداخته و از اعضا درخواست حضور مستمر در جلسات همراه با آمادگی های لازم جهت ارائه راهکارهای موثر درجهت رفع آسیب ها و مشکلات موجود جوانان را کرد تا با ایجاد فضای شاد و نشاط آور در چارچوب قوانین نظام، شرایط جذب جوانان را به سمت وسوی فضای سالم مهیا کرد چرا که جوانان نیازمند فضای سالم و نشاط آورهستند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.