فرماندار ماکو گفت: تنها ۴۰ درصد مناطق روستایی شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حسین عباسی در اولین بازدید روستایی خود در پست فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه نباید روستاها دغدغه معیشتی و زندگی داشته باشند افزود: از اولین روز انقلاب اسلامی در پی جنگ تحمیلی و تحریمها باعث شد مردم ایران از آسایش و رفاه عقب بمانند که در روستاها این احساس تشدید یافته است.

وی در ادامه با تاکید براینکه، حتما باید گازرسانی صورت گیرد تا طرح هادی در روستاها اجرا شود افزود: ۴۰ درصد مناطق روستایی شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند که نسبت به سایر شهرستانها ۲۰ درصد عقب هستیم.

فرماندار ماکو با اشاره به اینکه در حق روستاهای شهرستان کاستی صورت گرفته است افزود: امید داریم در سالهای آتی باسرعت بیشتر و با تخصیص اعتبارات بیشتر رضایت مندی مرزنشینان تامین شود.

وی همچنین امنیت تامین شده توسط مرزنشینان را بدون کوچکترین هزینه یاد کرد و گفت: ؟ این امنیت ماندگار و پایدار است.

عباسی در جواب یکی از مردم روستا مبنی براینکه صاحبان معادن به مسیرها و جاده های روستایی خسارت میزنند و هیچ جوابگو نیستند گفت: اگر خسارتی به راه از سوی ماشین آلات وارد میشود باید پیمانکار جبران خسارت کند و پیگیر این مسئله هستیم.

فرماندار ماکو با تاکید براینکه روستای خرمن یری نزدیک ۲۰۰ خانوار باید زودتر از این از نعمت گاز و طرح هادی بهره مند می شدند افزود: مکاتبات در پی مطالبه مردم روستاها مبنی بر قرار گرفتن در دشت ممنوعه در دستور کار است تا هر چه زودتر مشکل حوزه آبیاری کشاورزی حل شود.

وی در ادامه استفاده از روشهای جدید حوزه کشاورزی و آبیاری نوین را یک مقوله مهم در تحقق اهداف صرفه جویی و تولید به صرفه عنوان کرد و تصریح کرد: استفاده و ذخیره آب باران و برف باید پیگیری شود.
عباسی افزود: روستای آداغان با ۱۲۰۰ نفر جمعیت و ۲۷۰خانوار از آب شرب سالم و برق بی بهره است که مسئولین باید جوابگو باشند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.