به گزارش ایرنا این دیدار روز جمعه در زمین چمن خانه جوان ارومیه برگزار شد و قضاوت دیدار را «سلما رضوی» با کمک «انسیه خباز مافی‌نژاد»، «حبیبه رضوی» و «سحر ورمرزیار» بر عهده داشتند.
هر چهار گل تیم ملوان بندر انزلی را «سارا قمی» به ثمر رساند و گل های همیاری آذربایجان غربی را «هدیه حسن‌زاده» و «شقایق نوری زاده» به تور دروازه میهمان رساندند.
امسال زهرا خضری و فاطمه شبان 2 بازیکن تیم همیاری آذربایجان غربی به اردوی اخیر تیم ملی فوتبال بانوان دعوت شدند.
تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی هم اکنون 2 پیروزی، چهار شکست و 6 امتیاز در اختیار دارد و هدایت آن را «مژگان مدایم زاده» مربی سابق تیم ملی بر عهده گرفته است؛ این تیم هفته گذشته نیز در دیداری خارج از خانه چهار بر صفر مقابل آذرخش تهران به برتری رسید.
تیم های نماینده شیراز، راه یاب ملل مریوان، شهرداری سیرجان، ملوان بندر انزلی، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بم، سپیدار مازندران، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، همیاری ارومیه، سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان 12 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در سال جاری هستند.
امسال پس از حضور الهام عبدالرحمانی بازیکن فصل پیش تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه در تمرین های ملوان انزلی و عقد قرارداد با این تیم، سمیرا اسمعیلی و آیسان علیخانی نیز به جمع ملوانی ها پیوستند.
همچنین مهناز شاهمرادی و سمیرا محمدی نیز با جدایی از همیاری ارومیه با عقد قراردادی یکساله به سپاهان اصفهان پیوستند و به این ترتیب همیاری آذربایجان غربی پنج بازیکن کلیدی خود را در فصل جاری در اختیار ندارد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.