فرهاد بازگلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از بازی این تیم و شکست مقابل تیم فولاد نوین اهواز در جلسه ای که در دفتر این باشگاه برگزار شد، داود سید عباسی کناره گیری خود از هدایت این تیم اعلام کرد.
وی ادامه داد: سرمربی تیم سردار در این مدت کوتاه که همراه تیم بود بدون هیچگونه امکانات و در شرایط بد مالی این تیم را یاری کرد و از هیچگونه تلاشی برای آن فروگذاری نکرد.
وی با قدردانی از تلاش های سیدعباسی در مدت سرمربیگری این تیم اضافه کرد: با تصمیم وی درباره کناره گیری از هدایت تیم سردار موافقت شده است.
به گزارش ایرنا، داوود سیدعباسی که از هفته هفتم در تیم سردار بوکان جایگزین پیروز قربانی شد تا هفته پانزدهم توانست تنها سه امتیاز را از حریفان خود کسب کند.
هم اکنون این تیم با 9 مساوی، چهار باخت و یک برد و کسب 11 امتیاز از 15 بازی در رده یازدهم جدول این رقابت ها قرار دارد.
رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با شرکت 26 تیم در 2 گروه جریان دارد و تیم‌های حاضر در این دوره برای کسب سه سهمیه صعود به لیگ دسته یک با یکدیگر رقابت می‌کنند.
تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می کند در گروه الف این رقابت ها با تیم های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.
7510/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.