سرهنگ مجید محبعلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع این اقلام کشف شده 6 دستگاه آن خودرو سواری و 25 دستگاه آن موتورسیکلت سرقتی است که توسط ماموران انتظامی بوکان کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه سارقان موتورسیکلت و خودرو به صورت شبکه ای عمل می کردند، اظهار داشت: در طول هفته جاری تیم های عملیاتی و تخصصی پلیس شبکه سارق موتورسیکلت که چهار نفر بودند همراه سه نفر مالخر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
سرهنگ محبعلی از متلاشی شدن 2 شبکه سارق خودرو در بوکان خبر داد و افزود: در این ارتباط پنچ نفر سارق حرفه ای خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی بوکان از شهروندان خواست خودروهای خود را به دزدگیر مجهزکرده و در صورت وقوع حادثه ای از این قبیل به سرعت موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
وی از انهدام شبکه سه نفره سرقت خانه باغ ها و منازل در در این شهرستان خبر داد و گفت: این شبکه تاکنون به 12 فقره سرقت خانه باغ های بوکان اعتراف کردند و اقلامی را که سرقت کرده اند 200 میلیون ریال برآورد شده است؛ شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3020/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.