به گزارش ایرنا، شهلا تاجفر روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی نمایشگاه محصولات روستایی و عشایری زنان آذربایجان غربی، حمایت از صنایع کوچک را در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب مهم بیان کرد و افزود: برندسازی مهمترین بحثی است که در این حوزه مطرح بوده و در این راستا تولید کالاهایی با قابلیت رقابت در بازارهای مختلف داخلی و خارجی ضروری است.
وی اظهار داشت: تعامل همه جانبه با دستگاه ها از اقداماتی بوده که در این راستا انجام شده و منجر به منعقد شدن چندین تفاهم نامه شده است.
وی ادامه داد: راه اندازی کانون زنان بازرگان استان، انعقاد تفاهم نامه با شهرک های صنعتی در راستای ارائه زمین و مکان فعالیت به بانوان کارآفرین، تفاهم نامه با پارک علم و فن آوری در راستای برگزاری کارگاه های آموزشی در جهت توانمند سازی زنان از جمله این فعالیت هاست.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی بیان کرد: کارگاههای تاب آوری در عرصه اقتصادی نیز در استان برگزار شده که این کارگاه ها نیز در راستای تحقق موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی است تا بانوان استان بتوانند در نمایشگاههای منطقه ای و ملی و خارجی که توسط امور بانوان استانداری برگزار خواهد شد، حضور یابند.
وی با اشاره به برگزاری دومین ‌نمایشگاه توانمندی های بانوان روستایی گفت: این نمایشگاه شامل عرضه و فروش محصولات و صنایع تولیدی روستایی و عشایری بوده که ترویج تغذیه سالم و بازاریابی و اشتغال زایی از مهمترین اهداف برگزاری آن است.
تاجفر افزود: زنان و دختران جویای کار و سرپرست خانواده در این نمایشگاهها دارای جایگاه خاصی هستند و امور بانوان استان در پنج سال گذشته توانسته با تمرکز نیروی مادی و معنوی خود در زمینه توانمند سازی بانوان در عرصه کار و اشتغال گام های خوبی بردارد.
به گزارش ایرنا، نیمی از جمعیت بیش از سه میلیون و 300 هزار نفری آذربایجان غربی را زنان تشکیل می دهند ولی تاکنون نتوانسته اند در حوزه های مختلف به جایگاه خود دست یابند.
7125/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.