جواد آقازاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دیدار هفته گذشته با سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که با حضور استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: در این دیدار مقرر شد پاداش بازنشستگان تا آخر سال 1397 پرداخت شود که اسناد مالی آن نیز آماده است.
وی اضافه کرد: در صورت وصول رقم مورد نیاز از خزانه، پاداش پایان خدمت بازنشستگان این دانشگاه پرداخت می شود که درصدد هستیم این امر در سریع ترین زمان ممکن تحقق یابد.
وی در خصوص پرداخت کارانه های کارکنان دانشگاه علوم پزشکی نیز گفت: این امر موضوعی کشوری بوده و با پرداخت بدهی بیمه ها به این دانشگاه مرتبط است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی بیان کرد: با توجه به اینکه حدود دو سوم بیمه شدگان خدمت گرفته از مراکز درمانی استان، بیمه شده سلامت بوده و این بیمه نیز بدهی قابل توجهی به این مراکز دارد، موضوع کارانه ها نیز با دریافت مطالبات روال مناسب تری می یابد.
وی ادامه داد: درصدد هستیم بیشتر معوقات کارانه مربوط به سال گذشته را پرداخت کنیم و در روزهای اخیر اعتبار خوبی در این خصوص دریافت کرده ایم.
به گزارش ایرنا، صدها بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در پی بازنشستگی طی سال گذشته، هنوز پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده اند.
این بازنشستگان در سفر اوایل سال معاون رییس سازمان برنامه و بودجه به آذربایجان غربی نیز پیگیر مطالبات خود شدند که در آن سفر قول مساعد برای پرداخت داده شد.
پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان به علت حجم قابل توجه آن همواره یکی از دغدغه های مالی سازمان های مختلف بوده که به علت تعداد قابل توجه شاغلان و بازنشستگان نهادهایی نظیر دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش این امر مشکلات بیشتری در این نهادها دارد.
8137/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.