پیمان رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازیکن از دیدار هفته چهارم رقابت های لیگ برتر کشور مقابل کاله مازندران برای تیم والیبال شهرداری ارومیه توپ می زند.
وی بیان کرد: «شاهسوند» از نظر فنی نیز از آمادگی خوبی برخوردار است و بدون شک حضور این بازیکن باانگیزه و جوان در کنار سایر بازیکنان شهرداری ارومیه تاثیر بسزایی در روند صعودی تیم خواهد داشت.
وی ادامه داد: وی چهارمین بازیکن به خدمت گرفته تیم والیبال شهرداری ارومیه در نیم فصل مسابقات است و تلاش مدیریت باشگاه جبران امتیازهای از دست رفته، بهبود جایگاه در جدول و ارایه بازی های تماشاگر پسند است.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه از رایگان بودن بلیط دیدار خانگی تیم والیبال این باشگاه و کاله مازندران در چهارچوب هفته چهارم رقابت های دور برگشت لیگ برتر خبر داد و گفت: این دیدار از ساعت 16 امروز چهارشنبه /19 دی ماه جاری/ در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.
وی با تاکید بر اینکه این تصمیم در راستای تکریم هواداران اتخاذ شد، بیان کرد: مسابقات خانگی والیبال شهر ارومیه بدون حضور تماشاگران جذابیت و زیبایی لازم را ندارد.
وی ادامه داد: هواداران سرمایه های اصلی والیبال شهر ارومیه هستند و تلاش بر این است تا دوباره حضور پررنگ تماشاگران پرشور را در سالن غدیر ارومیه نظاره گر باشیم.
به گزارش ایرنا رسول نجفی در پست پاسور، علیرضا جلوه در پست دفاع میانی و حامد تاروردی در پست دریافت قدرتی سه بازیکن تازه جذب شده تیم شهرداری ارومیه برای نیم فصل رقابت ها هستند.
تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته شانزدهم این رقابت ها قرعه استراحت داشت و در هفته هفدهم و در چهارمین دیدار دور برگشت /امروز چهارشنبه 19 دی ماه/ میزبان تیم کاله مازندران است.
تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور به برتری سه بر یک مقابل شهرداری گنبد رسید تا سومین پیروزی خود را در فصل جاری به دست آورد.
تیم شهرداری ارومیه با کسب این پیروزی 11 امتیازی شد و با یک پله صعود در رده یازدهم جدول قرار دارد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.