بایرامعلی خوش فطرت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جذب افراد کارآمد و تلاش برای تسهیل در جذب نیروی انسانی متعهد و متخصص و سازگار با شرایط خاص آموزش و پرورش یک امر ضروری بوده که وظیفه اجرای آن بر عهده هسته گزینش است.
وی گفت: سه بعد اخلاقی، اعتقادی و سیاسی داوطلبان با فاکتورهای دقت، سرعت و صرفه جویی در سیستم گزینش مورد بررسی قرار می‌گیرد.
مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: تبدیل وضعیت آزمایشی به قطعی، پیمانی، قراردادی، معلمان وظیفه، اعزام شدگان به خارج از کشور، حق التدریس دولتی و غیر دولتی، دبیری به همراه 2 پروژه بزرگ استخدامی و پیمانی ماده 28 که شامل 769 نفر و داوطلبان تحصیل در دانشگاه فرهنگیان که شامل 2 هزار و 30 نفر بوده در هسته گزینش مورد بررسی قرار گرفت.
خوش فطرت ادامه داد: بررسی پرونده های مدارس غیردولتی برای اولین بار بعد از سال 1389 ساماندهی شده و برای همه افراد شاغل در مدارس غیردولتی پرونده تشکیل شده است و تا پایان سال صلاحیت همه بررسی و نتیجه گزینشی آنان اعلام می شود.
مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: اجرای ماده های 21، 12 و 18 قانون مبنی بر بودجه مستقل هسته گزینش و پرداخت مابه تفاوت دریافتی های گزینشگران چالش های پیش روی این نهاد است.
به گزارش ایرنا گزینش عبارت است از تحقیق، استعلام، آزمایش و مصاحبه با متقاضیان استخدام یا ورود به دانشگاه یا اداره ها که در نتیجه این تحقیق ها و مصاحبه‌ها صلاحیت اخلاقی، اعتقادی و سیاسی متقاضی بررسی شده و افراد دارای شرایط قانونی حذف می‌شوند.
7129/7125
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.