به گزارش ایرنا، علی مکرمی روز سه شنبه در همایش نیکوکاری موسسه خیریه سروش تکاب افزود: ترویج و گسترش فرهنگ کار خیرخواهانه و خداپسندانه و نیکوکاری در راه کمک به نیازمندان از اخلاق حسنه اجتماعی در این شهرستان است.
وی با بیان اینکه مشارکت آحاد مردم تکاب در فعالیت های خیرخواهانه و نیکوکاری به نیازمندان از توفیقات ماندگار این شهر است، اضافه کرد: نیکوکاری و فرهنگ کار خیرخواهانه با روحیه مردم این شهرستان عجین شده و موسسات و انجمن های خیریه در ساماندهی فعالیت های انسان دوستانه نقش موثری دارد.
فرماندار تکاب ادامه داد: بسیاری از مردم این شهرستان با حداقل داشته های خود سهمی در کمک به نیازمندان دارند و این مهم یکی از جلوه های حسن خلق اجتماعی اهالی این شهرستان است.
مکرمی با قدردانی از اقدامات داوطلبانه خیّران نیکوکار موسسه خیریه سروش گفت: برگزاری همایش های نیکوکاری فرصتی برای نزدیکی دل ها و همسو شدن اراده ها برای کمک به مشکلات و کمبودهای معیشتی نیازمندان شهرستان تکاب است.
وی گفت: موسسه ها و انجمن های غیردولتی خیریه مکمل و بازوی توانمند نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی در تامین معیشت نیازمندان هستند.
به گزارش ایرنا، در این همایش از چند خیّر نیکوکار نیز تجلیل شد.
در شهرستان 81 هزار نفری تکاب بیش از چهار هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند؛ بیش از 300 نفر از شهروندان این شهرستان به صورت داوطلبانه در موسسات خیریه در حال فعالیت هستند.
آذربایجان غربی یکی از استان های پیشتاز در امور خیریه است به طوریکه نخستین سامانه یکپارچه خیریه های کشور نیز با عنوان /سامانه سخاوت/ برای نخستین بار به صورت پایلوت در ارومیه رونمایی شد.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.