جمال یوسفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان آسفالت شامل روکش کاری 30 هزار مترمربع از محله های شهرک صنعتی، پتو بافی، خیابان 14 متری، کوی بهداری و 150 هزار متر نیز آسفالت معابر شهری است.
وی با بیان اینکه بالغ بر 55 میلیارد ریال برای بهسازی این معابر هزینه شده است، ادامه داد: چهار میلیارد و 800 میلیون ریال از اعتبارهای استانی و مابقی از بودجه شهرداری تامین شده است.
یوسفی با اشاره به اینکه امسال 30 هزار تُن آسفالت صرف لکه گیری، روکش کاری و آسفالت معابر شهری مهاباد شده است، اضافه کرد: در اجرای عملیات آسفالت معابر در مهاباد اولویت با خیابان‌هایی بوده که آسفالت آن‌ها غیرقابل تردد است.
سرپرست واحد عمران شهرداری مهاباد اظهار داشت: در این مدت 30 هزار مترمربع نیز بتن ریزی، 18 هزار و 750 مترمربع جدول گذاری و 25 هزار مترمربع زیرسازی با هزینه 30 میلیارد ریال انجام شده است.
یوسفی با بیان اینکه هر ساله کل جداول و خط کشی های سطح شهر رنگ آمیزی می شود، یادآور شد: امسال نیز در اواخر اسفند ماه 160 کیلومتر خط کشی خیابان های سطح شهر رنگ آمیزی می شود.
به گزارش ایرنا، سال گذشته نیز 20 هزار تن آسفالت برای آسفالت و روکش کاری معابر مهاباد صرف شد.
بودجه شهرداری مهاباد در سال 1397، 520 میلیارد ریال است که از این میزان 70 میلیارد ریال بودجه عمرانی است که در مقایسه با پارسال 10 درصد کاهش یافته است.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.