ناصر شهنازی روز سه شنبه پیش از دیدار تیم شهرداری ارومیه مقابل کاله مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هواداران شهر والیبال خیز ارومیه جزو متعصب ترین تماشاگرانی هستند که طی نیم قرن گذشته هیچ گاه تیم های محبوب خود را تنها نگذاشته اند و حضور پر از شور و هیجان آنان در سالن مسابقات جذابیت خاصی به دیدارهای خانگی بخشیده است.
وی بیان کرد: تمام تلاش مدیریت و کادر فنی باشگاه تقویت روحیه بازیکنان، یک دست کردن تیم و بازگرداندن آنان به جریان مسابقات است که در این راستا با افزودن سه بازیکن جدید به ترکیب تیم، شاهد ارایه بازی های قابل قبول و تماشاگر پسند در دیدارهای دور برگشت هستیم.
وی ادامه داد: بازیکنان تیم شهرداری ارومیه طی 2 هفته گذشته عملکرد قابل قبولی مقابل تیم های پیکان تهران و شهرداری گنبد داشتند و بازی به بازی به هماهنگی و انسجام لازم نزدیکتر می شوند.
وی بیان کرد: آنالیز خوبی از تیم کاله مازندران انجام شده است و با شناخت نقاط ضعف و قوت بازیکنان حریف شاهد مسابقه ای جذاب و دیدنی با حمایت هواداران خواهیم بود.
وی ادامه داد: بازیکنان شهرداری ارومیه با توجه به پیروزی هفته گذشته مقابل تیم شهرداری گنبد از روحیه خوبی برای رویارویی با تیم کاله مازندران برخوردار هستند و مصمم به کسب هر سه امتیاز لازم در دیدار عصر فردا /چهارشنبه/ هستیم.
شهنازی ابراز امیدواری کرد که در دیدار فردا حضور هواداران در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه پررنگ تر شود.
به گزارش ایرنا تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته شانزدهم این رقابت ها با قرعه استراحت داشت و در هفته هفدهم و در چهارمین دیدار دور برگشت /فردا چهارشنبه 16 دی ماه/ میزبان تیم کاله مازندران است.
تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور به برتری سه بر یک مقابل شهرداری گنبد رسید تا سومین پیروزی خود را در فصل جاری به دست آورد.
تیم شهرداری ارومیه با کسب این پیروزی 11 امتیازی شد و با یک پله صعود در رده یازدهم جدول قرار دارد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.