رئیس سابق جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: خروجی دانشگاهها به سمت تربیت کارآفرین هدایت شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی دکتر ولی عاقلی در آیین تودیع رئیس پیشین و معارفه سرپرست جهاد دانشگاهی استان که روزگذشته در مجتمع علمی تحقیقاتی جهاد دانشگاهی استان برگزار شد با بیان اینکه باید تمام انرژی علمی و تخصصی خود را برای رشد و تعالی کشور صرف کنیم اظهار کرد: هرگز جوانان به دنبال اینکه دیگران برایشان کارآفرینی کنند  نباشند بلکه هر فرد خو می تواند باتخصص و مهارت آموزی در رشته خود کارآفرین شود.
دکتر عاقلی با تاکید براینکه باید مراکز بین رشته ای ایجاد شود تا مشکلات کشور از این بستر حل شود تصریح کرد: باید تلاش شود خروجی دانشگاهها به سمت تربیت کارآفرین هدایت شود.
رئیس مراکز رشد واحدهای فناور جهاد دانشگاهی ارومیه بابیان اینکه در دیدگاه مدیریتی غرب انسان محوری و مادی گرایی مورد تاکید است و در دیدگاه اسلام،خدامحوری مورد تاکید است تصریح کرد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی حساس  است که این میزان حساسیت رسالت مدیران را بیشتر می کند چرا که کوچکترین انحراف مدیر راس هرم را به نابودی می کشاند.
دکتر عاقلی بابیان اینکه در جامعه اسلامی که اکوسیستم جهادی در آن حاکم است و با خود باوری و تلاش شبانه روزی،کاهش هزینه و توسعه دغدغه اصلی فعالین آن حوزه است گفت: خدمتگذاری به مردم،هدایتگری و عدالت محوری  در نظام اسلامی موضوع بسیار مهمی است که برعهده مسئولان نظام است و خدمتگذاری در مسیر خدامحوری باعث تعالی شود.
وی با بیان اینکه جهادددانشگاهی زیست بومی است که با اتحاد اعضا به موفقیتهای زیادی دست یافته اظهار کرد: تمامی موفقیتهای ۱۷ساله جهاد دانشگاهی استان مرهون تلاش تمامی اساتید،پژوهشگران و کلیه همکاران در این مجموعه بوده است.
رییس مراکز رشد واحدهای فناور جهاد دانشگاهی  ارومیه گفت: امروزه دشمنان زیادی خارج از مرز در کمین نظام هستند و باید تلاش شود با پس زدن اختلافات جناحی اجازه ندهیم هدف نهایی توسعه در گرداب خواهش های نفسانی غرق شود.
گفتنی است، در این مراسم از زحمات ۱۷ساله دکتر عاقلی به عنوان رییس جهاددانشگاهی استان از سوی واحد و معاونتها و دستگاههای اجرایی مختلف با اهدا لوح و جوایزی تقدیر و همزمان  به سمت رییس مراکز رشد واحدهای فناور جهاد دانشگاهی معرفی و همچنین دکتر امین رستم زاده به سمت سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی معرفی شد.
به گزارش ایسنا؛ همچنین در این مراسم کلیپ دستاوردهای 17 سال مدیریت جهادی و نظرات مسولان استانی در خصوص شخصیت کاری و مدیریتی دکتر عاقلی تهیه و پخش گردید.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.