سرهنگ اسدالله مالکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در 24 ساعت گذشته ماموران انتظامی شهرستان پیرانشهر یک دستگاه خودرو مشکوک به حمل کالای قاچاق را توقیف کردند.
وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار 93 ثوب البسه قاچاق را که ارزش ریالی آن 200 میلیون ریال بوده کشف و ضبط کردند.
وی با اشاره به اینکه در این رابطه 2 نفر متهم دستگیر شدند، افزود: ماموران انتظامی میاندوآب یک باند سارق حرفه ای را شناسایی کرده و 6 نفر سارق را دستگیر کردند که در بازجویی ها به 850 میلیون ریال اموال مسروقه اعتراف کردند.
سرهنگ مالکی افزود: ماموران انتظامی در شهرستان ماکو نیز 49 هزار نخ سیگار قاچاق خارجی را از یک محل انباشت کشف و ضبط کردند.
وی اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی سیگارهای کشف شده را 600 میلیون ریال برآورد کردند و در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر شد.
سرهنگ مالکی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
6009/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.