رضا طلایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این 2 طرح عمرانی در حوزه ورزش شامل سالن ورزشی چند منظوره و سالن ورزشی و اقامتی سقف کوتاه بوده که اعتبارات احداث آنها تامین شده است.
وی با بیان اینکه توسعه فضاهای سالنی از مهمترین نیازهای ورزشکاران تکاب است، بیان کرد: با اجرای این طرح ها تعداد سالن های ورزشی تکاب به هفت باب خواهد رسید.
وی ادامه داد: سالن ورزشی چند منظوره این شهر در محله شریف آباد تکاب واقع شده و از مهمترین مطالبات جوانان تکابی است که در زمینی به مساحت چهار هزار و 500 مترمربع ساخته خواهد شد.
وی بیان کرد: همچنین با توجه به میزبانی تکاب در مسابقات استانی و نیاز به فضای اقامتی و خوابگاه برای ورزشکاران احداث سالن سقف کوتاه ورزشی این شهر نیز مورد موافقت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی قرار گرفته است که با پیگیری های نماینده مجلس و فرماندار اعتبار آن به میزان سه میلیارد رالل تامین شده است.
طلایی در مورد توسعه اماکن و میادین ورزشی در سایر نقاط این شهرستان نیز گفت: نمایندگی اداره ورزش و جوانان در بخش تخت سلیمان این شهرستان راه اندازی شده است و سه باب خانه ورزش نیز در روستاهای تکاب فعالیت می کند.
وی بیان کرد: در چند ماه آینده خانه کشتی شهر تکاب و سالن های کشتی و بدن سازی نیز در روستای احمدآباد سفلی از توابع بخش تخت سلیمان تاسیس و راه اندازی خواهد شد.
وی افزود: علاوه بر این، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای توسعه، تجهیز و رفع نواقص و کمبودهای سالن های ورزشی تکاب هزینه شده است.
رییس اداره ورزش و جوانان تکاب با اشاره به موفقیت های ورزشکاران این شهرستان در رقابت های ملی و جهانی نیز گفت: این شهرستان سال گذشته در زمینه کسب عناوین قهرمانی در رشته های مختلف ورزشی مقام نخست را در میان 17 شهرستان آذربایجان غربی به خود اختصاص داد.
طلایی افزود: 10 نفر از ورزشکاران تکابی هم اینک در رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال و فوتسال بانوان، کاراته و ورزش های بومی و محلی عضو تیم های ملی هستند و ملی پوشان این شهرستان امسال به هشت رقابت بین المللی و برون مرزی اعزام شده اند.
وی بیان کرد: سال گذشته هشت هیات ورزشی راکد در تکاب فعالیت خود را از سرگرفتند و اکنون ورزشکاران این شهرستان در بیشتر رشته های ورزشی فعالیت و در رقابت های منطقه ای و ملی شرکت می کنند.
به گزارش ایرنا تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است و چهار هزار ورزشکار در 35 هیات ورزشی در این شهرستان فعالیت می کنند؛ در 2 سال گذشته ورزشکاران این شهرستان بیش از 20 مدال رنگارنگ در رقابت های ملی و جهانی کسب کرده اند.
7514/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.